Overzicht in je papieren

Je administratie is een ‘beetje’ een rommeltje.. 

Dus je wilt weten: 

  • Hoe het zit met je documenten. 
  • Of je wel goed verzekerd bent of misschien wel teveel verzekeringen hebt. 
  • Of je je dingen goed geregeld hebt. 
  • Of je alle belangrijke zaken op orde hebt. 

Je wilt dit zodat je:

  • Weer overzicht hebt over documenten en geldzaken
  • Niet teveel betaalt aan dingen waar je geen erg in hebt. 
  • Niet te laat bent met het opzeggen van een abonnement. 
  • Niet weer een jaar financieel aan iets vast zit. 

Hoe gaan we het aanpakken?

We starten met het verzamelen van al je papieren, dit kunnen fysieke maar ook digitale papieren zijn. Alle papieren (fysiek of digitaal) krijgen hun duidelijke plaats. In keurige ordners of hangmappen en digitaal in mappen. We brengen structuur aan en ik leer je hoe om te gaan met deze structuur zodat je administratie altijd op orde is.