Herken je dit?
Je bent goed in je werk maar weet soms (of vaak) niet hoe je alles moet plannen en organiseren.
Je hebt je mailbox wel in beeld maar stiekem is het toch chaos en is het overzicht kwijt.
Je digitale documenten staan overal
en nergens en je hebt geen tijd om hier structuur in te brengen.
Je papieren stapelen zich op het lukt je niet om een opbergsysteem te creëren.
Je hebt een overleg en kunt niet alle documenten vinden.
Als je je herkent in een of meer punten, ervaar je je werk waarschijnlijk als een stuk minder plezierig dan eigenlijk nodig is! Wist je dat door je werk goed te organiseren je wel 30% tijdswinst kunt besparen?
Nou hoor ik je denken:
Ik ben eigenlijk te druk dus ik heb echt geen tijd om dit aan te pakken..
Ik wil wel maar weet niet hoe, dit is veel te ingewikkeld..
Ik kan me niet voorstellen dat iemand me snel kan helpen..
Ik weet echt niet waar
ik moet beginnen..
Ik ben vast de enige die niet alles onder controle heeft..
Dit zou toch vanzelf moeten gaan, zo moeilijk kan het niet zijn..
Geloof me, je bent niet de enige! Er zijn écht héél veel mensen die last hebben van chaos op het werk! En Merel Bos. kan je helpen! Met een praktische en heldere aanpak helpen wij medewerkers, managers en ondernemers om de chaos onder controle te krijgen en met meer plezier te werken door het optimale uit zichzelf te halen. Door middel van advies op de werkplek, training en coaching op de werkplek ontwikkel je nieuwe, effectieve werkmethoden die helpen om de controle terug te krijgen.
Je gaat minder werkdruk en meer werkplezier ervaren!
Heb je interesse en wil je graag meer weten? Neem voor meer informatie vrijblijvend contact op.